Deze bestaande basisschool heeft een bijzondere centrale ruimte. Brede trappen maken podia, tribunes en doorzichten in de aula. Door een hoge nagalmtijd en slechte doorspuiing is de ruimte nauwelijks bruikbaar. Met een akoestisch en een bouwfysisch adviseur wordt een architectonisch plan opgesteld. Afgeschermde werkplekken maken het mogelijk leerlingen zelfstandig in de hallen en de aula te laten werken. In overleg met de leerkrachten wordt aan ideeën gewerkt hoe het sportprofiel van de school direct bij binnenkomst beter tot uitdrukking kan komen. Door werkplekken te combineren met een klauterparcours bijvoorbeeld.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s